ضربه گیر جرثقیل
دانلود جدیدترین موزیک ها
اطلاعات کاربری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



موضوعات
لینک دوستان
نویسندگان
چت باکس

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
دیگر موارد
آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 455
:: کل نظرات : 5

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 4

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 807
:: باردید دیروز : 724
:: بازدید هفته : 4032
:: بازدید ماه : 8544
:: بازدید سال : 46396
:: بازدید کلی : 1672296
ضربه گیر جرثقیل

انواع ضربه گیر جرثقیل در اندازه های مختلف در آغاز و انتهای راه آهن طولی جرثقیل های سربار دو طرفه ، جرثقیل های سربار یک طرفه ، جرثقیل های سربار دو طرفه ، جرثقیل های سربار یکپارچه ، جرثقیل های نیمه جانبی دو جانبه ، جرثقیل های نیمه آژانس نیمه آژانس ، جرثقیل های نیمه آداب و رسوم نیمه آقایان ، جرثقیل های جیب جیب و کرک های مشکوک و کربن های مظنون قرار می گیرند.

این قطعه از هرگونه ضربه به سازه پل در انتهای خط ریل جرثقیل جلوگیری می کند و از لرزش و صداهای غیرعادی ناشی از ضربه در ابتدا و انتهای سالن جلوگیری می کند.


استفاده از ضربه گیر پلاستیکی گرد و 4 گوشه
با کمک سپر پلاستیکی می توانید از عملکرد جرثقیل خود در ابتدا و انتهای جاده، زمانی که واگن برقی (کالسکه) از روی پل و روی مسیر پل به آرامی عبور می کند، اطمینان حاصل کنید. با این حال، با استفاده از استاندارد جرثقیل، نوع ضربه گیرها و ضخامت ضربه گیرها برای جذب انرژی ناشی از ضربه های مخرب و به حداقل رساندن آسیب ضربه به تجهیزات، عملکرد ایمن، کارآمد و به حداقل رساندن استرس مشخص شده است. علاوه بر این سپر بالابر (دمپر لاستیکی جرثقیل) در هنگام توقف جرثقیل نقش مهمی در ایمنی ایفا می کند و از حرکت چرخ دستی یا کالسکه از محدوده طراحی شده در جاده جلوگیری می کند.ضربه گیرهای جرثقیل اکثر استانداردها را برای قرار دادن حفاظ تعیین می کنند. این نوع تجهیزات جرثقیل شامل حفاظ هایی برای محافظت از پرسنل در برابر قطعات متحرک مانند چرخ دنده های سقوط است. کارشناسان ما برای شناسایی آسان شکاف های ایمنی و شناسایی تجهیزاتی که ممکن است حفاظت لازم را برای عملکرد ایمن و قابل اعتماد جرثقیل ارائه نکنند، آموزش دیده و با تجربه هستند. تهیه و نصب کمک فنر جرثقیل دروازه ای، ضربه گیر لاستیکی جرثقیل بازویی، کمک فنر بازوی جرثقیل سقفی و غیره. با عملکرد مطابق با مقررات ایمنی و استانداردهای بین المللی.

سپر لاستیکی یا ضربه گیر جرثقیل سقفی یکی از قطعات یدکی جرثقیل سقفی است که برای حرکت طولی و عرضی در جرثقیل سقفی و جرثقیل دروازه ای و یا در انواع جرثقیل سقفی دوتایی و تکی، جرثقیل سقفی و غیره در ابتدا و انتهای ریل ها قرار می گیرد. (سپر در ابتدا و انتهای سر شیر آب قرار می گیرد). این دستگاه با خنثی سازی ضربه شدید و انتقال مقدار زیادی انرژی جنبشی ناشی از حرکات عرضی و طولی به منظور جلوگیری از هرگونه ضربه به سازه پل و آسیب به سازه های انتهایی و اولیه، خط ریل جرثقیل طراحی شده است و برای کاهش اتلاف انرژی، انواع ضربه گیر جرثقیل پل تولید می شود.این نوع قطعه جرثقیل می تواند از لرزش و صداهای غیرعادی ناشی از ضربه انتهایی و شروع به کار جرثقیل جلوگیری کند و همچنین از برخورد دو جرثقیل یا واگن جرثقیل با یکدیگر و آسیب ناشی از این حوادث ناگهانی جلوگیری کرده و همچنین از سقوط کالسکه از جرثقیل جلوگیری می کند.


جنس و ساختار سپر لاستیکی جرثقیل
مواد مورد استفاده در ضربه گیرهای لاستیکی صنعتی عبارتند از: لاستیک طبیعی NR، لاستیک مصنوعی CR، اورتان یا اورتان، بوتیل، سیلیکون، پلی اورتان و غیره. ضربه گیرهای لاستیکی با ویژگی هایی مانند جذب صدا، نصب آسان، کاهش اتلاف حرارت، قابلیت تولید در رنگ های متنوع، ضد ضربه، ضد لرزه، مقاوم در برابر ضربه های شدید، حفاظت در برابر تجهیزات روشنایی مانند چراغ های راهنمایی، ایجاد فضای تهویه بین دو سطح، تامین مقاومت در برابر لغزش، کاهش ارتعاش و لرزش تجهیزات به صورت صنعتی و غیر صنعتی تهیه و تولید می شوند. .



تعداد بازدید از این مطلب: 163
برچسب‌ها: ضربه گیر جرثقیل ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0

نویسنده : مهدی
تاریخ : دو شنبه 2 مرداد 1402
نظرات
مطالب مرتبط با این پست

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








درباره ما
بین موزیک دانلود آهنگ جدید به هيچ ارگــان و گـروهي وابسته نبـوده و صرفــا بمنظور بهبود روند موسيقي کشور و ارائه خدمات فرهنگي هنـري به ايرانيان عزيز مشغول فعاليت مي باشد.
منو اصلی
پیوندهای روزانه
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید